tiistai 28. tammikuuta 2014

pikapostaus!

Noniin, huomena ja perjantaina sit kaikki koskilainen ja miksei muutki, Filmtowniin kahville kun siel on kanta-asiakaspäivät! Kaikki saa tulla!


Äsken juoksentelin kaupassa ostaan kahvitarvikkeita huomisille kanttispäiville, tosiaan kun äsken tossa sanoin. Sillon tosin jumitin tupakalla tua karan lastauslaiturilla. Hyi. 

Mä oon niin koukussa Vanilla Coca-Colaan. Öää. Ei vaa, onneks sit on varaa juoda vähän, kun pystyn kunnolla keskittyyn itteeni valmistumisen jälkeen! :3 pystyy kans vähän hemmotteleen jossain kohtaa kun on saanu prosessin käyntiin! Ja mähän valmistun ens kuun vika päivä, tai sillon on mun viimenen päivä. Valmistujaiset sitten siitä hetken päästä!



Sanoinkin askissa väärin noista kanttispäivistä, kun sanoin et ne on to-pe kun ne on ke-to. Tänne vaan sumpille! Siis Valkeakosken Filmtowniin!



Taas tuli ihmeen hyvä fiilis. Mulla se on välillä jotenki niin vaihtelevaa. Välillä vituttaa ja välillä on sit just tämmönen hyvä fiilis. Ei mulla ois ees mitään syytä enää olla vittuuntunu, mut ihmistä nyt sattuu vituttaan aina välillä... Lol. Avaudun näköjää.

Semmonen kolmensadan kilon kuorma tuli taas tänään. Se on pieni kuorma verrattuna kauppojen kuormaan, kun vaparissaki sai purkaa miljoona rullakkoo päivässä. Mutta jäätävästi kaikkia siel oli! Hahah :D


Vähän rennommalla lookilla ollaan tänään liikenteessä. Päällä on kollarit, tommoset kengät, en minä tiä mikskä niitä sanois, hihaton paita (yllätys), ja pipo, jeeh!


CRÜZZ kuittaa taas !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti