keskiviikko 29. tammikuuta 2014

jelouu!

Eka kanttispäivä takana! Kyllähän niitä leffoja vähän meni, mutta toivottavasti huomenna tulis enemmän lössiä. Ihmeen kiireistä oli kuitenki keskiviikoks, että kai ilmanen kahvi ja myyntileffat ja valmispussit ees vähän houkutteli ihmisiä.


Tommonen läjähän siel on, aika hyviä leffoja kans! Ja kolme leffaa saa kympillä. Huomena siis tosiaan on kanta-asiakaspäivien vika päivä. Se oli vähän niinku mun projekti liittyen mun näyttöön. 


Oon miettiny 0,8mm nenärengasta, mutta en tiiä. Olishan se ihan kiva mutta sit olis liikaa rautaa naamassa. Mun mielestä. Mun naamaan. Joten kai mä pidän tän huulikorun vaan, ja otan tän pois sit kun alkaa kyllästyttään.


Oon rakastunu tähän mun venytykseen, kun tää on niin kiva. Hehee. :3 tätäkin onneks saa vaihdettua pienemmäks, jos häirittee. Hirveetä turhaa selitystä taas. :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti